M O U N T A I N C R Y S T A L

torsdag

Frågesport

Nu så ska det bli en frågesport, inte värdens svåraste frågor, men nånting i alla fall. Priset vet jag inte riktigt ännu, men antagligen en redigerad bild elr nått.... :)
För att svara klickar ni då på kommentera, och skriver t.ex
1. häst
2. kanin
3. hund
osv...

Kommer ta bort din kommentar när jag sett den!
Vinnaren är den som har mest rätt, är det så att det är två som har lika många poäng så blir det mera frgåor för dom :) Jaja, har inget specielt tema, skriver bara det jag kommer på.

Fråga nr
1. Vilken veckodag (måndag, tisdag, onsdag osv) for vi och hämtade Mysan?
2. Vad kallades Mysan innan hon kom till oss?
3. Rider jag henne med hopp, dressyr elr allround sadel i vanliga fall?
4. Ska hon bli vitare, elr kommer hon stanna så där grå?
5. Hur länge har hon varit här ungefär?

Blev fem frågor, och temat blev av sig själft Mysan XD Jaja :) Svara på :)
Sen också, lägg upp länk till min blogg på din bdb, blogg elr nått :) Då godkänner jag :)
(söker inte alls efter läsare XD)

1 kommentar:

  1. 1. En fredag :)
    2. Crystal kanske? ;)
    3. Allround
    4. Hon kommer bli ljusare
    5. 3 veckor

    SvaraRadera