M O U N T A I N C R Y S T A L

torsdag

Idag

Idag har jag ridit Mysan :) Fast det kändes inte så bra att sitta upp  på henne med hennes sår, fast mamma sa att det e som om vi får skrubbsår.. fast hon har liksom jätteont där.. Men jaja, hoppade på finaste som gick bäst!!
Vår första vägring lyckades vi med, hon har alltid haft obehag för dom små kryssena med en bom emellan, svårt o förklara, men dom funkar som sockerbitar (hindermaterial), och idag hade vi plank istället ör en bom mellan, haha, först travade hon stadigt på, med tanke på underlaget räknas det som stadigt, 2 meter före kom hon på:
AAAAH!!!!! HJÄÄÄLP!!!!!!!!
tvärstopp och Viola på halsen och sen vidare neråt, men jag klara mig!! :)
Sen tittade vi på hindret och sen var allt lugnt!! Kom upp i rekord också, hoppade 45-50 för första gången också!! :) Hahaha, alla andra: Idag hoppade jag 1 meter, så stolt!
Jag: Idag hoppade vi 40 cm, gud va stolt jag är!!!!
hihi XD
Vårt sista hopp va bäst, hon flöööööööög över, och landade i rätt galopp för första gången, i vänster varv!!

Min fina<3333
Och en bild så ni inte glömmer hur hon ser ut (har bildbrist på henne, ska stta in bilder snart på datorn :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar